poniedziałek, 2 stycznia 2017

"Ślub"

Tytuł: Ślub
Fandom: brak
Status: zakończone.
Ostrzeżenia: może troszeczkę angstowate...

Uwagi: Prompt
Opis: Ten moment, kiedy stoisz przy ślubnym ołtarzu...



~~~~
 Wpatrywałam się w jego oczy, kiedy wymawiał ostatnie słowa przysięgi. Przybrały ten ciepły, łagodny wyraz, kiedy odwzajemnij moje spojrzenie. Nawet nie pamiętam, kiedy dokładnie tak bardzo zaczęły mi się podobać te ciemne tęczówki, niosące ze sobą tyle pozytywnej energii.
Kiwnęłam mu delikatnie głową. On powtórzył ten gest, przybierając na usta delikatny, uroczy uśmiech. Cieszył się z tej chwili. Nie dziwiłam mu się.
Powoli zaczęłam powtarzać te same słowa, które on wypowiedział przed chwilą. Tym razem musiałam na chwilę opuścić wzrok z mężczyzny, którego kochałam od tak długiego czasu. Gdy wybrzmiało ostatnie zdanie, wzięłam głęboki wdech, starając się nie dopuścić do oczu łez, które się do nich cisnęły.
- Od teraz jesteście mężem i żoną – powiedziałam, obserwując, jak nachyla się i składa delikatny pocałunek na ustach kobiety swojego życia.

Bycie urzędnikiem stanu cywilnego nie jest takie złe, dopóki nie musisz udzielić ślubu dawnej miłości z kompletnie nieznaną ci osobą...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz